Overslaan en naar de inhoud gaan

Diensthoofd
Grietje Moerman

Medewerkers
Katrien Decordier, administratief medewerker

Bij de dienst burgerzaken kan je terecht voor

  • het aanvragen van een verblijfsverandering, hetzij binnen de gemeente, hetzij komend van een andere gemeente
  • het bekomen van een elektronische identiteitskaart of kids-id
  • het aanvragen van een rijbewijs
  • het aanvragen van een biometrisch paspoort (reispas)
  • de aangifte van een overlijden of een geboorte op het grondgebied van Wortegem-Petegem
  • een burgerlijk huwelijk
  • het aanvragen van een uittreksel uit het centraal strafregister
  • het wettigen van handtekeningen
  • het voor eensluidend verklaren van documenten
  • het bekomen van uittreksels en getuigschriften uit het bevolkingsregister en de registers van de burgerlijke stand
  • het aanvragen van een rustpensioen (werknemer en zelfstandige), een overlevingspensioen en een inkomensgarantie voor ouderen
  • het aanvragen van een tegemoetkoming voor personen met een handicap/ hulp aan bejaarden
  • vreemdelingenzaken
  • de aankoop van P.M.D.-zakken en luierafvalzakken
  • het bekomen van attesten voor drankslijterijen
  • het bekomen van slachtbewijzen
  • verkiezingszaken
  • begraafplaatsen
  • officiële ontvangsten

Contact
T 056 68 81 14
F 056 68 04 97
bevolking@wortegem-petegem.be

Klik hier voor uitgebreide informatie.