I-Active app opnieuw installeren
Na de migratie van I-Active op woensdag 22 november 2023, moet je de i-Active app opnieuw installeren indien je die wil blijven gebruiken. Hieronder leggen we voor smartphone en laptop uit hoe je dat precies moet doen.
Smartphone
- Verwijder de i-Active app op je smartphone door op het icoontje te blijven klikken en dan op ‘Deïnstalleren’ of ‘Verwijder app’.
- Surf naar wortegem-petegem.i-active.be en log in.
- Kies in de menubalk voor ‘Install i-Active app’.
- Als je nu naar je startscherm gaat, zal je zien dat de app toegevoegd werd.
Laptop/computer
- Klik op de snelkoppeling voor de i-Active app op de taakbalk onderaan je scherm of op de snelkoppeling op je bureaublad om de app te openen.
- Klik rechts bovenaan op de drie puntjes en kies voor ‘i-Active verwijderen’.
- Je krijgt dan een pop-upscherm met de vraag of je i-Active wil verwijderen. Klik op ‘Verwijderen’. De snelkoppelingen op je taakbalk en bureaublad verdwijnen.
- Surf naar wortegem-petegem.i-active.be en log in.
- Kies in de menubalk voor ‘Install i-Active app’. Er wordt een pop-up getoond met de vraag ‘App installeren?’. Klik op ‘Installeren’.
- De app wordt geopend en er wordt een snelkoppeling toegevoegd aan de taakbalk onderaan je scherm en op je bureaublad.